Zápis do porodnice


Tak jo, dneska zápis do porodnice. Byla jsem pochválená, že jsem tak šikovná a že takový jako já tam mají moc rádi. <3 Vidíte, je snadné mě milovat, páč jsem prostě hodňoušek. A když už jsem se tam plahočila, vzala jsem s sebou našeho poseroutku Chillinku. Na parkovišti v nemocnici štěkala tak, že jsem se bála, že až se vrátím, budu mít rozbité zadní okýnko, ale naštěstí si asi lidi uvědomili, že by to znamenalo, že se dostanou do přímého kontaktu s bulteriérem, takže se žádná záchranná mise nekonala.

Japonci si ji tam fotili, zatímco ona se snažila přežít nástrahy většího města. Co nerozdýchala byla hra na flétnu na dřevěném mostě. Kombinace přímo vražedná! Chudákovi z toho vyskákaly lupy nemluvě o staženém ocase, uších a očích, které hledaly rychlou cestu mezi Japonci pryč. Nepomohl ani kabanos. Zapadly jsme potom do boční uličky, Chillas se uklidnila a všechno bylo zase OK. Takže jsem si dala úkol brát ji do města častěji. :-) S prckem v šátku to půjde. :-D

Když jsme přišli k autu, Chilli se do něj dobývala. Už neštěkala, bylo vidět, že se konečně cítí v bezpečí a byla hodná. :-)


Komentáře

Oblíbené příspěvky