Pestrá strava


Tak jsem se dozvedela, ze maminy po porodu maji mit pestrou stravu. Takze jsem dostala rohlik, maslo, zerve a jablko. Zel, cerstvy rohlik a jablko nadymaji. Jablko jsem schovala pro holky. Uz mam 2 a 1 pomeranc. Ale rohlik jsem si vzala... a ted si uzivam probdelou noc. Fanda je vycerpanej pote, co jsem do nej nalila nekvalitni palivo. Bohuzel, cisterna nejde vypustit, a tak jako jediny verny zakaznik dostal tenhle nasup jeste jednou. Kupodivu me to nadyma taky, a protoze jsem dole trosku sita, tak si to taky vcelku uzivam.

Takze jsem si od vecere schovala rohliky a makam na jejich necerstvosti. Vzhledem k tomu, ze mi to fakt mysli, tak az ted mi doslo, ze jsem nic nejedla. Tak se cpu bake rolls a rikam si, ze stesti, ze na porodnickem oddeleni na nas tak mysli a dopuji nas pestrou stravou.

Dostala jsem ale spoustu dobrych rad a triku od sestricky. Tak si rikam, zda to nebyl zamer... :-) preci jenom uz jsem slysela, ze cerstvy rohlik muze nadymat, ale tohle jsem si tedy jako nepredstavila. Stat se mi to doma, tak asi s Fandou v tom breku zavodim.

Dalsi vyhodou je, ze diky teto prihode vim, ze ma oci. Kupodivu byla situace natolik krizova, ze pootevrel vicka az na 6 milimetru! Ma moc pekny oci... :-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky