Balení do porodnice

Soužití s chlapem je někdy poněkud náročné.

Včera mi Ondra pomáhal balit do porodnice (čti věci, co jsem naházela do Ikea tašky plus nějaké další, jsem způsobně přeskládávala do kufru, abych nedělala ostudu). Ondra dával dohromady věci na symbionta, ale pak se jal překontrolovat můj seznam. Načež zmizel a vrátil se s knihou Shaping (pozitivní výchova psů), dal ji do kufru, zaklapl ho a zatáhl zip. Koukala jsem na něj trošku vykuleně a on na to: "Je tam napsaná knížka, tak abys tam měla něco užitečnýho na čtení."
Já: "No a neměla by to být kniha Něžná náruč nebo Rozvíjej se miminko?"
Ondra: "Nesmysl"
(něžná náruč - o tom, jak se má s malým tvorečkem manipulovat
rozvíjej se miminko - o tom, jak se dítě vyvíjí a jak podpořit tento vývoj)

Dneska
Ondra při diskuzi nad financemi: "No, tak u tebe ty výdaje hodně záleží jak moc budeš mobilní. Tedy jak často se dostaneš do cukrárny."

Ještěže mě má rád. :-)

:

Komentáře

Oblíbené příspěvky