A najedou je to jinak…

Touha po nezávislosti a revoltě jako by pozvolna odplula placentou do potomka. Vždy jsem si říkala, že budu jednat, jak já chci a komu se to nelíbí, ať si záď políbí. Moje kamarádka zase tvrdila „po mně potopa“, takže nějaká ekologie? Jako pěkný, ale ať to lidi ostatním necpou, že jo…


No, a pak jsme si pořídily chlapy, se kterými se dalo dělat rozumné kompromisy. To šlo, pořád jsme si mohly dělat, co jsme chtěly.

A nakonec děti… Jako, pořád bych si mohla trvat na tom, že se budu neústupně držet svého, ale… já nechci. Říkám si, že mám představu (i na základě toho, co jsme viděla jinde), u čeho nestojím o to, aby moje dítě dělalo, jenže aby se ta představa stala reálnou, musí mít skříťata nějaké ty vzory. Jak můžu po nich chtít, aby nemluvili sprostě, když já budu? Jak můžu po nich chtít, aby chodili po chodníku, když já nechodím? Jak byl člověk hrdý na to, že si vybudoval vlastní nezávislou osobnost, která se kvůli nikomu nebude lámat nebo měnit, tak je to najednou pryč. Už úplně nestojím o to být nezávislá a trvat si na tom, že buď mě přijmou lidi jaká jsem nebo ať táhnou… protože jde o moje mláďata a oni… oni mě už dávno přijali takovou, jaká jsem. Hltají to, co dělám, jak mluvím. Ten pohled někoho, kdo se učí pozorováním, je… podvědomě nutí člověka být lepším, vydat ze sebe maximum.

Já začala chodit po chodníku.
Kamarádka začala třídit odpad.
Všechno je jinak….

A abych nezapomněla pomlouvat… musím říct, že mě fascinuje, jak na fórech o bull plemenech se všichni čertí, když se napíše, že je to bojové plemeno, ale pak… pak se někomu narodí dítě a ten někdo se hned ptá, zda náhodou nemá agresivního psa. Zda to, co dělá je v pořádku. Zda dítěti neublíží… Ke?!

Takže já se prostě měním, aby mé děti měly relativně použitelný vzor.
A co holčičky?
To jsou průserářky! Ony mění děti k obrazu svému! Fanda kouše svoje hračky a hází je Chillince, aby je mohla kousat taky… Jako... super, že se učí dělit, ale... Někdy si říkám, co já se vůbec snažím!!

Jsem chudák!

Včerejší hláška:
Ondra: „Jak dělá medvěd?“
Fanda: „brm brm…“
O: „A jak dělá auto?“
F: „brm brm…“
Ondra se na chvíli zarazí, koukne na Fandu: „A nepřijde ti to podezřelý?!“
A takhle tady žijeme :-P

Komentáře

Oblíbené příspěvky