Vánoce


Vánoční svátky jsem si báječně užila, začalo to tím, že jsem dala prcka na přebalení Ondrovi. Úkol zněl jasně „Měl by vypadat svátečně“. Nekecám, přebaloval a převlíkal ho 40 minut. Ve chvíli, kdy byl prcek nahatej, Ondra mu přejížděl rozevřenou rukou nad pindíkem jako rytíř Jedi a říkal „netrestej mě, netrestej mě“. Pak mi ukazoval plínku, tak jsem si prohlídla plínku a pochválila jsem ho, že je moc šikovný. Nakonec mu natáhl kalhoty s laclem, chvilku bylo ticho (asi soustředění) a nakonec řekl, že jsou mu malé a že to prostě dělat nebude! Na to utekl.


Pokračovalo to u rodičů, kde malýho poprvé přebalovala moje sestra. Přebalování spojuje… hehéé… Malej poprvé čapnul po hračce a pokusil se si ji narvat do tlamky. Žel, netrefil se a napálil si to do oka. Naštěstí to nestihl navnímat, takže to ani neokomentoval. Jo, zapomněla jsem se i zmínit, že jsme na skřítě nacpali hračky na psychomotorický vývoj. Ondra prohlásil, že vypadá jako striptér. Jsem chudák.

U stromečku se stal další malý zázrak. Děda usoudil, že už docela drží hlavu, a tak si ho pochoval! Jupí, přibyla další potenciální chůva! Ježíšek naježil spousty dárků pro prcka… no jo, vrána k vráně… ale zatím jsme byli nadšení hlavně my dva s Ondrou, protože ty hračky se natáhnou a vibrují! Ehm… z puberty se nedá vyrůst tak rychle a porod dítěte na to evidentně nezabírá.

Večer byl zakončen koupelí. Tentokrát jsme poprvé odendali lehátko z vaničky a já Fandu ponořila až k uším. Trošku mě překvapil, protože začal nadšeně kopat nohama. Voda byla na mně, na zemi, v jeho očích, na stole… říkala jsem si, že teď má ten nejlepší čas. Dělá bordel a člověk se na něj ještě usmívá. Holčičky mezitím dostaly černé kongy zevnitř namazané paštikou. Prostě bezva den.

Poznatky dnešního dne:
1. Na zavázání tkaničky jsou potřeba 3 chlapi
2. Chilli je vážně magor
3. Sousedi si myslí, že Ondra zešílel a nosí plyšáka (Bohužel, jednomu to dnes ráno vyvrátil)
4. Lucka Fandovi dala fakt krásnou čepici

A dnešní super hláška a ukázka typické konverzace mezi Ondrou a mým taťkou:
Ondra (O): "To nezvládli, že v prosinci nehrajou Star Wars" (k programu našeho kina)
Můj taťka (MT): "Se na ně těším, až budou, vezmu si den volna."
O: "Já si vezmu rovnou dva dny volna, abych to rozdejchal!" (Ondra začíná hecovat)
MT: "Já se tak těším, že půjdu i v kostýmu a půjdu za temnou sílu!"
O: (pohlédne MT do očí a klidným hlasem) "No, vy jestli se sebou nebudete nic dělat, tak můžete jít tak akorát za Hvězdu Smrti..."







Komentáře

Oblíbené příspěvky