Příliš mnoho možností...


A držím ho dobře? Hele, proč třeba teď brečí? Nebrečí, že se mu to nelíbí?

Říkám si, že je to možná příprava na období, kdy Fanda pojede dráhu "A proč?". No a musím se přiznat, že přes veškerou svoji fantazii tak nějak neumím působit moc seriózně. Myslím si, že mi lidi prostě nevěří, když řeknu, že nevím. Uvažuji o výrobě kartiček, že bych mohla dát lidem losovat. Na každé kartičce by byla nějaká odpověď.


Potřebuje přebalit (tohle není tak pravděpodobné, protože plínka mnohdy váží stejně jako on a jeho to nevzrušuje)
Bolího břicho
Má prdíky
Má hlad
Je přetaženej
Dělá to naschvál
Prostě ho kolíbej...
Růstový spurt (jsem se naučila nový termín, ve zkratce je to to, když dítě rychleji povyroste a mlíko se nestihne dočerpat)
Je mu vedro
Je mu zima (tohle by se s největší pravděpodobností pokusil zatlouct)



Pokud vás napadne ještě něco dalšího, klidně to přihodím k dobru, aby mě nikdo nenařkl z fádnosti. Stejně to obvykle končí tak, že pokud skřítě bečí dostatečně dlouho, vrazí ho do ruky mně, jako tomu zkušenýmu. Pak mě pozorují a čekají, že udělám nějaký super magický trik a všechno utichne. Je to pak takový blbý, že začnu dělat to, co oni, raději upřeně koukám před sebe a prostě doufám, že to přejde... sem tam to fakt i přejde. Zrovna včera malej bečel s takovou vervou, že jsem se uchýlila k jeho oblíbenému svléknutí do plenek a prdla si ho na polštář, co jsem měla na nohou. A klid. Tak jsem byla pochválená, že už na to mám gryf. Ondra hned na to nezapomněl suše poznamenat, že to by ostatně zabralo na každýho chlapa nezávisle na věku. Čímž kompletně zabil mou chvilku slávy.



Jinak Bhadra je teď ještě větší tulidlo, než březostí a to jsem si myslela, že už to ani není možné. Je. Největší nápor tulení schytávají právě návštěvy. No a protože Chilli nemůže zůstávat pozadu a je mnohem větší tank, tak... mi bývá návštěv i docela líto... (chvíli, pak si říkám, že si to zaslouží)







Komentáře

Oblíbené příspěvky