Izolace prolomena díky štěndům!


Od chvíle, co mám prcka, si víc uvědomuji, jak je důležité potkávat se s živými bytostmi. Facebook je super, na chytání nových duší, ale není to úplně ono. Jsem nadšená jako malé dítě, když pak jdu na prochajdu s Luckou nebo když Monča napíše, že dorazí. Člověk si pak musí pořídit 5 vobludek, aby se lidi prali o to za ním dojet. Ale co, funguje to? Funguje! Skoro bych je i tu měla déle než ten jeden měsíc. Mě pak budoucí majitelé tyhle poklady vyrabují a já zase s Fandou a holčičkami zůstanu na ocet. Ch jo. Jsem chudák. A to mi ještě jedna holčina slíbila, že mi napeče a pošle sušenky pro štěnda... co já si bez těch skříťat počnu?!

K mateřství se snažím přistupovat správně. Což zní takhle poměrně vtipně. Studuji literaturu a dělám s Fandou prostocviky, aby se mu udělaly pořádné buchtičky na břiše a mohl tu sprintovat s Chillas a Bhadrou po podlaze… když to takhle říkám, tak… ani nevím, zda to chci. Ale v knize píší, že tak je to správné, takže si asi mohu svůj názor strčit kamsi. Taky jsme najeli na Bramboru. Vtipná říkanka. Mamka si pak vytiskla texty ze Včelích medvídků, takže jedeme i ty. Nejčastěji zaznívá „Bílá, bílá“ a „Chvátám, chvátám“. Doufám, že nebudeme nařčeni z rasismu a krkavčího způsobu výchovy dítěte. Ale co jiného byste zpívali, když matláte na dětskou zádel bílý krém než „nás by tak nejvíce vábilo natírat celý svět na bílo“…

Malej pak má vlastní posilovnu. Má sportovní míč, činku, hrazdičku a klíče. Zatím ta hrazdičku využívá k tomu, aby do ní třískal a obtáčel se kolem jejích nohou, ale beru to jako trénink na výmyk nanečisto.

Taky se zjistilo, že malý má náběh na vampýrismus. Nedostatek železa. Takže mu mám začít dávat maso, aby se to zvrátilo… a stal se z něj asi vlkodlak. Ale vlkodlak nevadí, ten u nás poměrně dobře zapadne. Jen to bude nátěr. Fanda příkrm, štěnda příkrm. A ještě to budou mít podobné. Štěnda kuřecí prsa, kozí mléko a mrkev, to vše lehce povařené a drsně rozmixované. Fanda krůtí prsa, mrkev a trochu rýže, to vše uvařené a rozmixované. To bude zase bojovka!

Jinak štěnda začínají s příkrmem už zítra! A Fanda taky! Kéž bych tomu díťátku zvládla vysvětlit, že u štěňátek je to ok a že on si mohl ještě 2 měsíce počkat… ch jo. Jsem chudák.

Zprávy od štěňátek. Všechna už koukaj. Bavím se teď tím, že do porodní bedny strkám hlavu a ony ke mně vzhlížejí a oňuchňávají mě hledaje cecíky. Hehééé jsem záporák. Ale ona jsou tak boží… začínám mít záchvaty „nikomu vás nedám, prdelky moje!“. Všicí jsou heboučcí a břicho s čumákem tvoří ¾ těla. Jejich nožky mají co dělat, ale zvládají to.

Teď už jen dát barák do pořádku, aby se návštěvy nezhrozily a bude to super…
Jsem chudáááák…

(Ano, ty pěkné fotky jsem nefotila já, ale Hanka :-) )
P.S. - povšimněte si, jak si u čtení z nudy dokáže hrát s míčkem i nohama... je to borec :-)







Komentáře

Oblíbené příspěvky