Děti a bojová vemena

Můj milý deníčku, 
bojová plemena jsou pro výchovu dítěte opravdu nevhodná! Vůbec se nestarají, nezajímají se a když se jim dítě odvalí, tak na to koukají jak puci. To, že vyhledávají dětskou společnost je také klam. Bhadra vyhledává vytuněnou deku, pod kterou je protiskluzový kobereček do koupelny a teplo, které můj potomek vyzařuje. Je to prevít, vám povídám. Střídá ty děti jak ponožky.


Naštěstí si Fanda v mnoha případech umí poradit sám, pakliže má dobrou náladu a dost hraček okolo sebe.

Včera byl báječný den. Bylo nehorázné teplo, takže jsme s Fandou a Chillinkou vyrazili na zahrádku, kde jsem se pustila do zvelebování záhonku. Pak jsem si ještě byla nakoupit semínka. Chillinku jsem pak vyměnila za Bhadru a s tou jsem došla do kravína pro mléko pro prcky. Bhadra se mi nezapomněla vyválet v tom největším kentulu, co tam potkala... takže pak následovala mohutná očista, aby se mohla vrátit zpět ke svým ratolestím.

Vyčetla jsem v chytré knize, že od 17. dne (dnes je 25.) se kojí cca 1x po 5 hodinách... no, vzhledem k tomu, že Bhadra zjistila, že štěnda mají v boxu útulno a chodí tam lehat, tak... si ty pijavky sosají víc... vůbec se nechovají ukázkově, prevíti. A Bhadra spí... zajímalo by mě, jestli si všimla, že jim už vykoukly zuby... páč její cecíky si všimly 100%







Komentáře

Oblíbené příspěvky