Zuby a první sourozenecké neshody


Dítě uspané, psi mají připravené jídlo, tak mám čas zase něco napsat. Samozřejmě, že Bhadra co do množství nemá vůbec žádné hlasovací právo. Chtěla bych říct, že i přes všechny její smutný pohledy a zoufalé snahy o kleptomanii co se týče pamlsků jiných, jsem samaritán, páč jí nezapočítávám do dávky tu tunu věcí, co sežere na canisterapii. Takže ještě žádné záchranné akce plánovat nemusíte, neumírá hlady a… stále jí nejsou vidět žebra.

Mládě se rozhodlo, že růst zubů je natolik velký opruz, že si vždycky dá nějakou dobu pauzu a pak to vezme po dvou. Problém je, že ho to mění v pruderoida. Nejlepší způsob je postavit se problému čelem (rozuměj dítěti) a cpát to křupkama, dokud mu zase trošku nezrůžoví svět. Většinou stačí dvě. Pak ke mně doleze, jak sedím v tureckém sedu, tak mi vyleze na stehno a obejme mě. To se pak většinou přidá Chilli a za chvilku i Bhadra. Chilli, bohužel, nějak poslední dobou sleduje, jak se malej tulí a má stejné náběhy, takže já pak mám skřítě stepující na stehně, Chillinku schoulenou v klíně a do toho Bhadry zaparkovanou hlavu v břiše. Super.

Jak jistě víte (teď už to určo budete vědět) malé děti se velmi často nerady dělí. A nesnáší prohry (u chlapů to zůstává do dospělosti). Což může být trošku problém, když jste malej skoro 11 měsíční chlapeček a máte za segru dvouletého nenechavého anglického bulteriéra. Chilli malému sem tam něco donese, chce, aby jí to hodil, on to nepochopí, vezme si to, a když to dlouho nehází, vezme si to Chillinka zpátky. No a to je průser! On jí to dát nechce, ale přetahujte se s takovým hovádkem! Někdy prostě i čorkne hračku, kterou si sám Fanda najde a to je ještě horší. Musím vždycky zakročit, protože Chilli zneužívá toho, že je silnější a vůbec. U plastové hračky je to jednoduché, u plyšové je to problém a je nutno ji zabavit, než se ten černý hormon zklidní.

A tak tady vegetíme.
Ze mě se stal v podstatě odkládací stolek na tělíčka a žal.
Jsem chudák.
Ještěže mi teď Ondra udělal puding s čokoládou... večerní lék ne asi O:-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky