Seminář s Bull Sport Training


Tentokrát jsme jeli testnout nervy lidí od bullsportů a tentokrát jsme byli jediní, co tam s sebou měli skřítě. Už první den to začalo zkouškou. Pohodová procházka do 10km. No jo, pohodová, vezměte si, že jdete s lidmi, co mají o 10kg těžší psy, co chtějí táhnout, a vy máte kozu, co celou dobu jen štěká, skáče, ale netáhne. Myslím si, že ti, co se zúčastnili, pak předstírali, že mohou chodit (padlo jen pár poznámek o namožených nožkách), protože to, jak svá čtyřnohá dítka krotili, byl fakt mazec. A to si se mnou ještě stihli povídat. Skříťáka nesl Ondra. Mládě se celou dobu muselo čučet na obzory (ostatně jako my všichni), takže v noci vytuhlo tak, že jsem se až bála.

Si to představte! Celá chata narvaná po strop psy a lidmi. Někteří psi první den (pouze první) štěkali a vyli a samozřejmě, že se k tomu musely občas připojit i holky (takový zesílený efekt, páč Chilli byla skoro u hlavy Fandy). Takže mě ani nepřekvapilo, když jsem ho našla na šířku schouleného v postýlce na druhé straně. Jeho mělký dech naznačoval stav kóma.

Druhý den už začaly sporty. Tam jsme si to rozdělili. Já high jump (skok do výšky), Ondra A-frame (přebíhání dvou desek do tvaru „A“) a společně pak Long jump (skok do dálky) a Wall climbing (skok do výšky, kdy si pes může pomoct o stěnu). U společné jsem měla malého na zádech v nosítku (které jsem prozřetelně zapomněla vrátit Lucce). V mezičase obludka deatomizovala okolí. Různě si lozil, zavíral se do klece a lehal si tam. Samozřejmě, že klec nepatřila nám. Okolí bavil svým štěkáním, kdy pak už preventivně štěkali i někteří dospělí jedinci jen proto, aby slyšeli to jeho.

Mě pobavil ve chvíli, kdy Fanda poskládal ze svých citoslovců poměrně děsivou výpověď. „Haf haf pfuch vrrrrruuum táta.

Všichni byli tolerantní vůči jeho lezoucím, destruktivním a vošahávacím sklonům, takže já si soustředění užila opravdu na plno a malej taky. Dokonce tam odmítal hobitkosky jíst! Furt měl moc práce nebo co.

Bohužel, já, ačkoliv jsem vůči výše zmíněným sklonům taky hodně tolerantní, tak je mi to prd platné. Musím to všechno uklízet, dávat dohromady nebo se tvářit, že se TO rozhodně nikdy nestalo.

Jsem chudák




Komentáře

Oblíbené příspěvky