Pavlík říká!

 Pojďme si připomenout, že jsem těhotná. Jako těhotná mám některá… drobná… omezení, jakože když se nehlídám, tak druhý den trošku trpím, ale ne moc. Takže cajk. No a taky mě honí mlsná, tedy v těhotenském smyslu slova mlsná. Jakože utopenci a po nich pudink a tak. Místama se nad tím pozastavuji, že to NENÍ normální, jenže si prostě nemůžu pomoct. Takže jsem se rozhodla, že se stydět za sebe nebudu a že prostě lidem řeknu, že hraji hru „Pavlík říká“. Pavlík říká utopenci, tak se daj utopenci. Pavlík říká pudink, tak prostě pudink a hotovo. Přece nemůžu být tyran a nevyhovět mu, že?


Ačkoliv si to někteří přidrzlí jedinci v mém okolí nemyslí, tak fakt nejsem tyran. Despota. Ani nic takového. Jsem miláček a nynynka. Něžné jemné stvoření. Atd. Atp. Tak si to zapamatujte.

Přikládám ještě další fotky Lenky z bullvíknedu. Moc se jí povedly. <3
Mé dítě je fotogenické.
Já ne.
Jsem chudák.

P.S. - snad asi poprvé jsem vyhrála v soutěži! Vyhrála jsem úplně geniální odznáček "Můj bullže!".
P.P.S. - děkuji Lucce za tulu (nosítko) a Lence za fotky





Komentáře

Oblíbené příspěvky