Tankování a rukavičky


Zjistila jsem, že si někteří lidé myslí, že je u nás taková zima, že capart musí mít pořád rukavičky. Toto je, prosím, ošklivá fáma. U nás je +-22°C, takže všichni, co jste chtěli volat sociálku, s tím ještě počkejte na vhodnější příležitost. Muhehe. Náš malej má rukavičky, protože děti se rodí s drápky. Drápky se stříhají za různě dlouhou dobu… u nás se ještě nestříhaly. No a jak rostou a malé skřítě šermuje tlapkami, tak by si poškrábal xichtík. Proto rukavičky! Má takovou něžnou tvářičku, že by bylo škoda, kdyby se ji pokusil seškrábat. Xichtík má tak jemný, že pár lidí už mi řeklo, že je takový holčičí… ach jo, možná budu mít doma šampóna! Jsem chudák.

Přijala jsem označení cisterna někdy tanker, protože si tak fakt připadám. Takže malej tankuje. A jak. Hltá způsobem, který mi přijde až nemístný. Což má za následek, že se po chvilce začne dusit. Když vyřeším dušení se, tak si vzpomene, že u toho nalokal spousty vzduchu, takže se začne kroutit jak ryba na suchu, prdět a bečet. Takže zase pauza, aby se mladej vyklidnil a nové pokusy. Když se uklidní, tak to docela jde, je to najednou spokojený mimčo, který si pamatuji z porodnice. Prej kluci trpí na prdy… se nedivim. Jen doufám, že mu to nevydrží dlouho, přeci jenom starší klucí už se nehážou přes rameno, když se dusí, ale mlátí se. No, tak aby z toho nebylo domácí násilí. Že jo. Chicht O:-)

Přikládám fotku po tankování, aneb jak vyrobit:
a) Spokojenýho prcka
b) Prcka po těžkým flámu
c) Hadrovou panenku v životní velikosti




Komentáře

Oblíbené příspěvky