Velikonoce v pozoru!!


O Velikonocích se měla štěnda rozprchnout do nových domů a víceméně se tak i stalo. Až na Bellinku. Nějak se jí začaly rozjíždět zadní nožky, takže jsme začali s Ondrou zvažovat, co dál. Rozhodnutí nebylo snadné, tak jsme si na pomoc vzali i budoucí majitelku a dali jí vybrat. Buď štěndo u nás nechá a my zajdeme za ortopedem nebo to udělá ona s tím, že náklady proplatíme. Rozhodlo se, že Bellinka zůstane u nás. Oslovila jsem několik chovatelů a padaly poměrně děsivé věci jako je neosporóza. U té by to pro Bellinku nevypadalo dobře a co hůř, museli bychom řešit, jestli to nemají i ostatní štěnda… no, takže trošku peklíčko.

Dnes dopoledne jsme navštívili ortopeda. Ten ji položil na podlahu a zadní nožky jí klouzaly opravdu hrozivě. Tak ji prohmatal, kouknul, pak ji znovu položil a Bellince to skoro neklouzalo! Svitla ve mně naděje. Nakonec se rozhodl dělat RTG. Já jsem s tím počítala, tak Bellinka byla na lačno. Z RTG vyplynulo, že kyčle jsou traumatizované, takže na ní asi někdo hupsnul. Chce to se vyhýbat klouzavé podlaze, rovnat nožky, cvičit a ideálně plavat. No, bude to poměrně vtipné. Máme udělat do látky 4 díry na nožky a nadlehčovat ji. Už včera jsem také Bellinku objednala na pátek na dornovku. Jelikož jsem pako, zapomněla jsem si s sebou ty snímky z RTG vzít a stavím se pro ně zítra, aby paní věděla, co a jak tam je špatně a pomohla nám dát toho nešťastného tvorečka dohromady.

Za měsíc máme jít na kontrolu, takže u nás Bellinka ještě nějakou chvíli bude, prdelka.

Dneska byl i den D pro Chillinku. Jako nejtěžší se ukázalo lovení čipu, který má za lopatkami na hřbetě… ještěže jí dělali RTG, jinak by ho ani nenašli!! Chillinka byla zrentgenována a prohmatána a výsledek? Patella ok, klouby ok, kyčle ok a i páteř ok!! Takže prohlašuji, že tímto začíná naše sportovní sezóna!!

A co na to Fanda? Fanda si můj stres vyložil po svém a rozhodl se vyzkoušet průjem. Začínám mít podezření, že ho nakombinoval s růstem zubů, protože nic mu není dobré. Z celé té nespokojenosti se začal řízeně převracet z břicha na záda, čímž mi naznačil, že se co nevidět situace zkomplikuje o jeho pokusy si sednout… dávám mu tak měsíc…

Shrnuto, sečteno a podtrženo… jsem chudák!
Naše familie se (snad dočasně) rozrůstá o Bellinku!
Budoucí majitelka Bellinky (ptá se mě na to každý) má stále o tu potížistku zájem.

Až mi zase někdo bude tvrdit, že chovatelé na štěňátcích rejžujou jen peníze, tak… se asi budu jen tiše smát a říkat si, že „kdo nemá srdce, v ostatních ho také nenalezne“. Popřípadě se ho zeptám, jak na to! No co… víte, kolik čokolády mě ten vrh stál? Já vím, že jí dost donesli všichni, co tu byli, ale i tak!

Jsem chudák.



Komentáře

Oblíbené příspěvky