Konec prokrastinace aneb já a šátek

Už párkrát jsem se tu zmínila, že nosím dítě v šátku. V zásadě kombinuji kočár a šátek, protože kočárek je lepší nákupní taška, ale do auta se rve strašně složitě. Né, že by auto bylo malé, ale prostě ta klec na psy v kufru dělá s prostorem své, že ano. 


No, teď se učím vázat prcka na záda, směje se, když ho dávám hlavou ke mně. Baví ho, jak ho chytnu za nohy a přehodím přes hlavu. Jenže problém je, že mladej chce, aby se člověk hýbal. Žádné vysedávání! Představa chození po bytě je fakt hloupá, takže si vezmu koště a zametu, pak vytřu, pak poklidím, vyhážu myčku. Super, všechno pozoruje, moc u toho nevytuhne, ale dobře ho to načne. Takže když si chci pak sednout, tak ho přendám do kočárku a je to. Tam už na nějakou chvilku vydrží spát, ale ne moc dlouho. Šátek je i super, když jde člověk obíhat úřady a tak…

Problém je, jak navážete a máte za kamarádku takovou dobrou duši, jako já mám Lucku, začnete pokukovat po šátcích. Dohromady mám 3 a doufám, že už se ovládnu. Jinak mě Ondra asi vydědí.

Včera v noci se malej probudil a děsnej řev, vůbec nebyl k utišení. Měl tvrdé břicho a prostě mi ho bylo líto, tak jsem si ho vzala k sobě do postele a otevřela mléčný bar NONSTOP. Malýho jsem z jedné strany jistila já a z druhé si k němu přilehla Chillinka. Za výsledek to mělo to, že Fanda byl propocený. Zjistila jsem to až ráno, celkově jsem asi nějak upadla do kómatu, protože Ondra najednou vstal a já se ho ptala, co dělá a on, že jde do práce… O skřítěti jsem tedy nevěděla ¾ noci. Netuším, co se dělo. Jedno je ale jisté! Ráno jsem se probudila a cítila se nehorázně odvodněná a prso blíže k stegosarovi bylo tak o 2 čísla menší.

Štěnda jsou rabiáti, ale přesto se lidé na ně stále těší a bez bázně a hany se jim vrhají do tlamiček plných ostrých zubů! Úsměv pak střídá bolestivé překvapení, ale ani to je není schopné odradit. Nejhorší je ráno, kdy po noci je box zabobkovaný, ale přes den už je to na pohodu. Vytahuji je a oni preferují vyčůrat se i vykadit mimo box. Myslím si, že ještě nikoho nepočůrali. To se taky šíleně kroutí, a když je člověk pustí, jdou se vyčůrat. Jsem na ně hrdá! Jinak by se ten puch nedal. Bhadra stále kojí, myslím si, že je to skrytý masochismus, neumím si to jinak vysvětlit.

Musím říct, že kombinace Fanda a štěnda je vtipná, když usne Fanda, naběhnu udělat něco se štěndy a naopak. Snažím se tu taky udržovat pořádek, ale tedy no… není to 100%, ale myslím si, že na sociálku to taky ještě není!

Spánek a volný čas je pro sraby!!
Někdy chci být srab…
Jsem chudák.







Komentáře

Oblíbené příspěvky