Den Blbec

Někdy to prostě přijde, a když se to začne… hroutit, tak se to hroutí pořádně. Naštěstí všechno skončilo Happy Endem, tudíž je to jen historie, ze které je třeba z části se poučit a z části nad tím mávnout rukou.


Středa byla ve znamení BAERu štěňátek v sedaci v 15 hodin, tedy měla mít nějakou dobu půst. Sestra říkala, že normální psi mají 12 hodin, ale že štěndům mám v šest ráno lžíci papu každému. No, samozřejmě mi to nedalo a vstávala jsem ve dvě ráno, aby se těch 12,5 hodiny před pořádně najedla. Ještě si cucla od mámy. Bylo to rodeo, únava je prevít, ale zvládly jsme to. Bhadru jsem pak vzala do jiného pokoje, aby je už nekojila. Samozřejmě, že tam dělala bordel a Ondra, jak byl rozespalý, tak ho napadlo, že tam půjde za ní. Ráno se probudil a Bhadra s sebou trhala. Záchvěvy byly od krku a třásly se jí nožky. Ondra měl načtenou eklampsii, takže neváhal a vyrazil s ní na vete. Tam jí naměřili vápník 1,5, normál je 2,2-3,0. Eklampsie je šok z úbytku vápníku, projevuje se u kojících fen, ale co tak vím, tak max. do 6. týdne. Já to hlídala hlavně mezi 2. – 4. týdnem, teď štěnda už jedla 5-6x denně, tak jsem se toho nebála…

Bhadra byla na kapačkách cca 6 hodin, a pak ji dali diazepam, protože hladina se pořád ne a ne dostat do normálu.

Štěňátek se ujala Chilli, lehá si tam, co si lehá Bhadra, hlídá je, dává pozor, aby nevyskakovala z porodní bedny.

Nacpat pět štěňátek a jednoho Fandu do auta byl poměrně výkon. Ovšem… auto se rozhodlo, že vyjetí zpod přístřešku stačilo a že dál už nepojede. Marně jsem zkusila zavřít všechny dveře, znovu nastartovat. Fanda bečel, štěnda vřískala… A bylo skoro půl třetí. Tak jsem volala Ondrovi, že auto stávkuje, takže si musel půjčit auto v práci a vydat se k nám. Já měla štěnda v krabici a tu krabici normálně v kleci, ve které převážíme holky. Jenže služební auto klece na psy nevede. Čím to…

Ondrovi dali čas, že musí dorazit nejpozději v 15:30, takže se musela vymyslet alternativa převozu. Od nás k vete to je 25minut jízdy. Vyhrál to vysoký koš na prádlo. Do jednoho se ale nevešly, tak jsem je rozdělila na holky a kluky, protože Bella a Abbynka jsou menší, kdežto Ágnes, Tonda i Athos jsou macci. Uplakaný Fanda byl po celou tu dobu hozen na zádech v šátku. Díky Bohům za šátek, bez něj by bylo o jedno nešťastné miminko víc.

Když Ondra odjel, oddychla jsem si a rozhodla si udělat radost výletem do cukrárny. Vzala jsem Fandu do kočárku a už jsem jela. Koupila jsem si panna cottu a těšila jsem se, až přijdu domů a v klidu si ji spapám, protože Fanda hezky usnul… já bláhová.

Seklo se mi zadní kolečko od kočárku, takže jsem volala Ondrovi, co s tím. Jeho rady tak nějak nekorespondovaly s tím, že jsem stála na ulici a že v kočárku byl z dopoledne zapomenutý nákup a Fanda. Už to vypadalo, že to bude ok, ale nebylo. Kolečko se umanutě ne a ne odbrzdit. Takže jsem pěkně dala ruce zápěstím vzhůru, podepřela držadlo a těch 726m jsem kočárek nadnášela. Chtělo se mi brečet a myslím, že mi i nějaká ta slza z oka skanula. Fandovi to přišlo nepohodlné, holt jsem musela párkrát zastavit a dneska ta zápěstí docela cítím, takže se probudil a já ho musela konejšit. Cítila jsem se jak Petr Pan, co se snaží najít šťastnou myšlenku, protože děti neupřímný úsměv fakt nebere.

BAER štěňátkům vyšel výborně, všechna jsou oboustranně slyšící!

Taťka dorazil nabíjet auto, pak dorazil Ondra.
Ondra vykoupal Fandu, já připravila krmení pro zvířenu.
Bhadra teď musí granule, protože doktorky si nejsou jisté s kombinací tablet a syrového masa. Řekly, že má jíst ty štěněcí, což je fakt super… protože tam vůbec není dávkování pro takhle staré brécy. Takže jsem z toho opravdu nadšená a… Bhadra taky…Nemluvě o zákazu kojení, který tak nějak moc nedává, tak jsem jí vymyslela protikojící róbu, načež se totálně urazila a leží v jiné místnosti a nebaví se s nikým.
Pak jsem uspávala Fandu.
Pak jsme krmili štěnda.
Pak jsme krmili holčičky.
Pak jsme nakrmili sebe a koukli se na jeden seriál.
Pak jsme znovu nakrmili štěnda.
Pak jsme šli upadnout do kómatu.
Pak se Fanda za noc cca 4x vzbudil, tak jsem ho kojila. Bojím se, že už to není mé dítě, ale vak plný mléka!!

Jsem chudák!!!!!



Komentáře

Oblíbené příspěvky