Kámen-nůžky-papír a jiné formy prohry


Musím říct, že nezávisle na tom, že co nevidět budeme dvojnásobnými rodiči, jsme stále ještě nedospěli. Je velmi těžké si přiznat, že dítě se učí tím, co vidí, a tak by člověk měl jít příkladem, ale… já stejně většinou svou chvilku zpytování svědomí zakončím tím, že malej je mizera a bere si příklad jen z toho, co se mu zrovna hodí do krámu… takže vítězí psi. Tudíž absolutně odpadá potřeba být dobrým rodičem. Jako fakt.

Tak třeba, pokud náš potomek zavání a nikomu se nechce ho přebalit, tak si střiháme. Ano, nevím, jak to Ondra dělá, ale já to vždycky projedu. Asi by to chtělo inovativnější přístup. Třeba hod mincí?!

Poslední dobou i sleduji, jak naše ratolest miluje lození do výšky, balancování na převrácené krabici na hračky (no dobřéé, tak to byl box na granule…) a přitahování se nezávisle na tom, jak moc dobrý úchop daná věc poskytuje (hrana stolu, židle, zábradlí postýlky,…). Sleduji, zda spadne, že by ho to jako vyškolilo. Ideálně nějak bezpečně. Nespadl, respektive, když si chce sednout na rantl boxu, vyměknu a jdu ho chytat. U zbytku má víc štěstí jak rozumu.

Také protestuje při vypouštění vany. Ondra to vymyslel tak, že špunt zabaví. Mladej se s tím smířil a špunt, když ho vezme, mu už rovnou podává. Jenže! Zároveň si stoupne patou na odtok a čeká, co na to Ondra.

No a teď k těm dalším prohrám. Vždycky jsem si říkala, že nemám potřebu, aby byl šátek na nošení dětí nějakým módním doplňkem, že ho mám z praktických důvodů, ale… moje víra poněkud zakolísala při spatření jednoho šátku. Fantazáci jistě z názvu vytuší důvod, ale pro sichr sem dám i obrázek. Název zní Oscha Ancients of Gondor Ithildin Wrap. Takže moje předsevzetí jsou… s tímhle asi půjdu fakt dobrým příkladem…

A poslední. Představte si, že kamarádka podniká a aby prodala vykrajovátka, tak napeče sušenky. Ale jaké! Vypadají úžasně, je zvyklá posílat tuny balíčků a co ona? Ona mi ty sušenky prostě poslat nechce! A to je na mé straně mnohem víc lidí, než na její. Takže poslední psychický nátlak, protože si myslím, že na těhotné mladé matky by nikdo neměl být tak krutý! Opět přikládám důkazní fotku.

Mimochodem se sušenkami se ozvala i holčina, co poslala štěndům sušenky, že uvažovala, že by nějaké napekla pro holky. Chápete to? Pro HOLKY! Sakra, já se cítím jako vzduch. Jasně, že nechci játrové sušenky pro sebe, ale kde je ta soudnost s mými chuťovými pohárky? Mým hobitím životním přístupem? Proč Bhadru mají lidi raději než mě? Chilli snad ne.. páč to je černej hajzlík.

A takhle žiju.
Je nad slunce jasné, že jsem chudák!




Komentáře

Oblíbené příspěvky