Asi zamrzlo peklo...

Dneska se událo něco neuvěřitelného. Kamarádka mi od jiné kamarádky předala sušenky a pečený čaj a ujedla mi jen jednu sušenku!! Musím říct, že pečený čaj je opravdu luxusní a ty sušenky jsou úžasné. Ono to z fotky není vidět, ale jsou polomáčené! Mám několik teorií, jak k tomuto malému zázraku mohlo dojít. 


Áju se bojím označit, protože jí nechci narušit její pověst… a kromě toho nechci, aby si dobré skutky vyplácávala na někoho jiného, že.


Takže zpět k teoriím:
a) Zamrzlo peklo
b) Ája se zapomněla zmínit, že je kmotr a že TOHLE je laskavost
c) Moje prosící dovednost stoupla o několik levelů (buď kvůli chromé Belle, těhotenství nebo nevím)
d) Konečně uznala, že jsem chudák a zachovala se dle toho
e) Jako milovnice zvířat nemohla dopustit, abych měla blbou náladu, a tak mě musela nadopovat sladkým, abych byla hodná a milá a chápavá panička/maminka

Možná by někoho napadla i možnost „f“, že Ája je prostě hodná ženská a Lucka, že je férová, a tak mi balíček předala, ale… to prostě je divný. Chápejte.

Jinak jsem oznámila Ondrovi, že se stala věc, která je velmi ojedinělá, a tak jsem mu narvala Fandu (což není tak ojedinělá věc) a rozložila si Port Royal sólovou variantu. Výborně vychutnaná siesta.

Dneska jsem si to v podstatě odpracovala. Jeli jsme hodinu na canisterapii, tam jsme měli 2 za sebou po 45 minutách. Fanda byl hodnej, ale musela jsem ho prokrmovat minipiškoty. Bhadra je ignorant. „Zůstaň“ si vyložila jako „přece nemůžu ty děti nechat jen tak nečině sedět, musí mě hladit!“. Když jsem ji zlostně okřikla, že je nevychovaná a neposlušná a dětem ruší pozornost, tak se jí hned zastaly děti a dokonce i paní učitelka. Že ne, že je neruší, že je hodná! Potvora!

Pak jsme jeli už bez Bhadry do Krumlova, kde mladej obcházel šustící osazenstvo, jestli by mu nemohlo dát něco k jídlu. Aféru s křupkami už jsem prezentovala. Šuhaj už začíná mít svou pevnou pověst, takže když kamarádka donesla sušenky, co udělala, prý abychom ochutnali, byla jsem vděčná, protože když mu zkrmuji cizí jídlo já, cítím se lépe, jako že vlastně nežebrá.

Byl to fajn den, dneska jsem byla menší chudák, než obvykle, ale trošku jo, páč mě ztrapňovala nejdřív Bhadra a pak Fanda.



Komentáře

Oblíbené příspěvky