Černá smršť


Ten pocit, kdy vám brečí dítě a vy se rozhodnete spáchat procházku. Natěšíte psa, složitě oblečete protestující skřítě, navážete prcka do šátku, sebe do bundy... pak nadáváte na sebe a složitě si obujete boty... poslepu nahmatáte psa a dáte mu obojek (přes prcka navázaného vepředu fakt nevidím), s velkou pompou se konečně vyprdelíte a venku déšť s drobnými kroupami... mobil hlásil jeden stupeň nad nulou.
No, nedalo mi to a pokračovala jsem v chůzi. Zaklopila jsem prcka a vyrazila... Chilli durch, moje bunda relativně prošla zkouškou, prcek promočenou kapucu, ale obě čepice, co měl, ok...
Chilli byla nadšená... já ne... ale přijde mi, že o mně prostě vůůůbec nejde
Prcek spokojeně chrápal, takže bych řekla, že se přidal na stranu té černé smršti...
Jsem chudák




Komentáře

Oblíbené příspěvky