Výpomoc

Začala jsem psát své postřehy s prckem hlavně proto, že mi přišlo dobré sdělit světu, že mít dítě není Apokalypsa. Ale je taky pravda, že mně se to kecá, protože na to rozhodně nejsem sama. Výhoda, když je vaše dítě prodejné.

Příbuzní

Mamka dělá obrovskou práci. Chodí prcka venčit, učí ho, jak být dobrým člověkem a to všechno pozitivními metodami. Spolu s dědou tvoří mláděti stabilní druhé zázemí, ve kterém se cítí dobře a spokojeně. Pak je tu ještě teta z taťkovo strany. Úžasná pomoc. Romanka pomáhá i na dálku, když pořádá loupeživé nájezdy na dětské oblečení v Liedlu. No a na blízko je skřítěte pravou rukou, ano, dvě vařečky skončily za gaučem v místě, kde jsem vůbec netušila, že to jde. A netuším, jak je dostat ven, ale Fanda byl celý rozzářený. Pomáhala i Ondrova mamka. Je to super, přijely na víkend a já v podstatě o prckovi nevěděla.

Tatínek
No, výpomoc tatínka je poměrně náročná. Myslím si, že je to zkouška toho, co prcek vydrží plus je to počáteční seznamování se s rebelií. Třeba nedávno večeření kaše ve vaně?! A je toho mnohem víc a to si myslím, že Ondra na sebe práská tak max každou 2. až 3. věc. Ale abych mu nekřivdila, tak jsem díky němu mohla jít s rodiči do kina na Dítě Bridget Johnes. A to byla paráda, být ve vyšším stádiu těhotenství, tak porodím. :-D

Psi
Je to v podstatě obdobné výpomoci tatínka až na to, že mají tendence mu sežrat piškoty z ruky. Dneska se malý ke mně přišel potulit tak, že jak jsem seděla v tureckém sedu, tak mi zabořil hlavu do klína a pak se přetočil na záda a ležel podivně zkroucený a koukal na mě a nechal se hladit po bříšku. Přivolání taky zvládá hlavně na minipiškoty… Štěkání ani zmiňovat nebudu.

Takže v zásadě to nejlepší, co mládě má, jsou příbuzní. Ten zbytek mu poměrně kazí charakter.
Až na mě.

Nejhorší je, že můj syn s holčičkami tráví strašně času. Čím to, takže... se z něj stává bulíček, což je... nepopsatelné. Víte, mít takového psa je prostě... jistý druh exotismu. Už samotné slovo "pes" zní ve spojení s bulíkem hodně divně. Přijde mi, že jsou spolu s holkama naladění na stejnou vlnu. Což není úplně povzbudivá zpráva.

Jsem chudák
Na fotce tři mušketýři pozorují, jak Bella venku kouše hovězí ucho. U holek to chápu, Fanda tam je jen jako chyba Matrixu. :-P



Komentáře

Oblíbené příspěvky