Já padouch!


Há, teď si spousta z vás určitě čekala nějaké mega odhalení, ale není to tak! Já se necítím jako padouch! Spíše mě do toho neustále pasuje mé okolí. Doma mám permanentně 4 mimoně. Banán je u nás nejžádanější a nejvzácnější potravina. Jakmile se načne banán, tak se všichni hlásí o svá práva. Skřítěti jsem dneska namixla půlku banánu s něčím a když to do sebe už, dle mě, horkotěžko natlačil, říkala jsem si, že si tu druhou půlku sním sama. Překonal se!

Holky to všechno pozorovaly a zaslintaly celou podlahu.

Dále si mé dítě třeba hraje s kuchyňským nádobím. Mlátí s naběračkou do koberce a v tu chvíli si pod naběračku k dítěti lehne Chilli. To jeden nepochopí. Mládě je pak nakvašené, že najednou do toho vlítnu jak tornádo a už rozsévám zlo a zákazy. Chilli se pochopitelně tváří jako, že nic. Má právo tam ležet, no ne?

Také se mi stalo, že skřítě odlezlo a za chvíli se vracelo s hysterákem. Divila jsem se, protože za ním šla s poměrně nechápavým výrazem Bella. Copak se mezi nimi stalo? Ono se řekne ani na vteřinu nespustit zrak z dítěte a psa, ale ne vždy to jde. Ovšem začala jsem si na ty dva dávat pozor. No a o chvilku později vidím, jak Bella a Fanda drží jedno víčko. Ani jeden se ho nemíní vzdát, ale Fandovi už povoluje stisk. Hysterák. No tak tam je zakopané jádro pudla! Bellinka si dovolila vzít Fandovi víčko! Ono celkově Bellinka je rebel a spolu s Fandou dělají bordel. Nejsmutnější (pro mě) je, když se dostanou k papírovým ubrouskům či kapesníčkům. To nemám daleko k hysteráku já.

Prevíti.
Ale jinak jsem poměrně vyrovnaná.. psychicky... pokud pominu sem tam těhotenské hormonální výkyvy... O:-)

A takhle tady žijeme.
Jsem chudák.





Komentáře

Oblíbené příspěvky