Válčíme dál!


Fanda si konečně vyřešil své střevní problémy. Na což jsem čekala jak na smilování Bohů. Takže jsem zase o něco veselejší bytost. Pravděpodobně to bylo způsobeno mým stresem ohledně Bellinky, protože zuby pořád nikde! Ale to by nebyl chlap, aby si nenašel jiný „sport“. Takže teď ho baví noční vstávání po cca 2 hodinách. A to už to vypadalo poměrně nadějně, neboť vstával jen jednou za noc. A pak, že holky si pořád něco vymešlej! Tohle mu budu předhazovat min. do jeho 18 let, prevítovi!

Bellinka je v pohodě. Pořád skáče a to i poté, co jsem si ověřila, že hopsinkovou šťávu nikde nemáme. Vypadá to, že nepochopila, že má jet do Ostravy. V zásadě mi přijde, že si to maluje trošku dobrodružněji, protože se učí zabíjet hada (trénuje každou chvilku, co nespí), zkouší na mě westernové pohledy a drsňácky ožužlává paroh. Ale jinak je bulík takové klidné hloupé gaučové plemeno, no fááákt.

Bhadra s Chilli mají zákaz do obýváku kvůli Belle, takže mají tulící deficit. To se projevuje hlavně v noci, nebo když si chceme zahrát nějakou hru v kuchyni.

Bhadru už přestala bavit noční hra, že na mě zírá, dokud se neprobudím, abych nadzdvihla peřinu a nechala ji zajet pod ni. Místo toho mě v noci budí studený čenich, který se snaží odrolovat peřinu tak, aby se pod ni celé to klabaté stvoření vešlo. Většinou to končí buď rezignací, kdy mě ten pakůň odkope a lehne si stejně na peřinu, nebo (a to hlavně) mým probuzením, kdy... pro změnu... nadzvednu peřinu… Takže nejen, že mě Fanda budí co dvě hodiny, ale také v mezičase Bhadra.

Proč?

To je jednoduché. Když kojím, nejsem pod peřinou. Když nejsem pod peřinou, nemohou se holky tulit. Co udělají? Ano! Naprdelí se k Ondrovi!! A co dělají pak? Ano! Jakmile se vrátím pod peřinu, začnou se ti „dobří holubi“ vracet!! No nezabili byste je?

Příští týden mě a skříťáka čeká první plavání. Bože, to zas bude ostuda…
Bellinku první dornovka a také kontrola lékařem, jestli už může ta naše holubička vyletět z hnízda. Tak držte pěsti.

Spánek je pro sraby!
(Někdy chci být srab)
Jsem chudák, ale statečnej!

Komentáře

Oblíbené příspěvky