Oni dva, ony dvě, on(dra) a já

Tuleni už začínají světlat oči, takže teď mají barvu lehce vycucané hašlerky. Čas tedy plyne a já zjišťuji, co všechno mé druhé ratolesti vlastně nevadí. Třeba brek bráchy v noci či rozsvícená lampička. Geniální. Kéž bych to věděla dřív…


Pracujeme teď na budování vztahu mezi Fandou a Pájou. Pájou a holkami. Fandou a holkami. Je to zábava a dost mě to baví. A myslím, že dětičky taky. Holky z toho mají žrádlo a pozornost a chlapci pozornost. Fanda na Pájovi ukazuje ruce, nohy, prstíčky, na bodýčku auto, kolo,… Kouká, jak Grendelka přebaluji. Musím říct, že oceňuji, že je ve věku, kdy příchod sourozence nijak neřeší. Prostě někdo přibyl, tak přibyl. Holky chrápou u Pavlíka, to jim vyhovuje. Fanda jim připravuje hersenwerk (psí hlavolamy) a to hlavně proto, že malé pamlsky jim nechce dávat z ruky, ale háže je na zem. Tak jsem to musela usměrnit. Když jsou kokina větší, není problém, ale protože jsem despota a holky nechci přecpávat, tak mají jen malé… muhehe.

Jediné, co je trošku nepohodlné, je to, že Fanda, když chce vstát, je poměrně nekompromisní. Potvorák. Sice mě teda něžně nebudí, ale alespoň mi donese oblečení. A to se cení. Pak tedy s jistou dávkou trpělivosti počká, až se tedy obleču a zaopatřím Páju.

Ondra je pořád stejný. Tuhle jsem měla rozněžnělou chvilku, kdy mu říkám, jak je to mateřské mléko super, že napomáhá hojení, zvyšuje imunitu… a co on na to? Že by to potřeboval na svoje nohy. A následně poté začal vymýšlet, jak by se mléko uskladňovalo a jestli bych dokázala pokrýt jeho i Páji poptávku. RIP rozněžnělá chvilko.

Péče o dítě je děsně ožehavé téma, tedy… chápete… je to diskuzní téma, kde se vždycky pohybujete svým způsobem po tenkém ledu. Na internetu teď koloval článek jako výzva BIOmatkám, ale spíše to byla výzva moderním internetovým matkám. Teď vznikla odpověď, co jsou to BIOmatky a… já zase nikam nepatřím. Asi bych se zařadila mezi nemoderní psí mámy, kterým se narodilo dvounohé štěňátko. Používám všechny možné i nemožné prostředky, abych si ulehčila venčení všech dětí (4 i 2 nohých). Aby mé děti byly šik, vybírá pro ně oblečení jejich teta (Ondrovo sestra). My jí to samozřejmě proplácíme. Vařím i nevařím, podle toho, jak mám náladu. Hádě k tomu přistupuje podobně. Jí nebo nejí podle toho, jak má náladu. Pája, alias tuleň, jí vždy, ale ten se ještě nepočítá, páč je na mléku. Strávím hodiny vybíráním bot a stejně je koupím blbě… Peníze rovnoměrně rozděluji mezi psy a děti, když už se zdá, že na psech ušetřím, stejně si něco vymyslí a já to nechám na veterině…

Jsem chudák
Nezařazenej…
Nepojmenovatelnej…
A titul matka roku stále v nedohlednu

Komentáře

Oblíbené příspěvky