Chlapi a malé děti

Ve Fandově věku se nedá ještě mluvit o výchově, takže role taťky je okleštěna o výchovnou část a je zde pouze ta část s blbinkami. Toto podezření se mi včera potvrdilo poté, co jsem donutila Ondru k doznání!!


Představte si jeté dítě. Zívání, průdérismus a protírání si očí. Jasný indikátor, že chce spát. Řekla jsem Ondrovi, že malej bude chtít spát, tak že si spolu mohou lehnout, jestli chce. Souhlasil. Po nějaké době se vrátil s tím, že skřítě unavené není a že si vymýšlím. Malej pytle pod kukadlama… tak jsem vyblekotala jenom „aha“ a přešla to.


Po chvilce jsem si posteskla, že ještě nepřijeli popeláři, tak že doufám, že dorazí. Na to mi Ondra odpověděl, že je s Fandou sledovali. Pozeptala jsem se, zda přitom usínání a on pouze ledabyle přikývl a začalo to z něj lézt.

Oba si šli skutečně lehnout, ale malej se po nějaké době začal kroutit a měl náběh na pláč. Tak mu Ondra musel začít foukat do obličeje, aby se malej smál. Následovalo prdění na bříško a kousání do boků (což je jasnej povel k řádění a totálnímu výtlemu). No a skončilo to schovávanou, kdy mladej oblejzá na zemi postel a Ondra je na posteli schovaný pod peřinou a bafá na něj. Jako neskončilo, pak tu byli ještě ti popeláři.

Chlapi jsou jasnej rušivej element.
Tatínek má u Fandy velké úspěch.
…mé snahy jsou nedoceněny…
Jsem chudák.

Komentáře

Oblíbené příspěvky