Psí dovolená

Asi nikoho nepřekvapí, že první dovolenou tohoto roku byl Bullcamp. Tedy tábor zaměřený na bullsporty. Bhadra dostala červenou kartu a byla vykázána k rodičům (vadilo jí to tak, že od nich nechtěla). Takže jsme zbyli 4. Jak už to tak bývá na sportovních akcích, rozdělili jsme se do dvou týmů. Já a Chilli jsme byly ti aktivní a Fanda s Ondrou byli ti, co si to jeli užít. 


Ladies team byl přifařen k Ostravákům… od chvíle, co jsem svěřila Bellinku Hance, se těch Ostraváků vůbec nemůžu zbavit! Pak už jen hořekuji, proč je ta zpropadená Ostrava tak daleko! No, byl tam i nějaký ten Pražák, viď, Míšo. <3 Zpočátku jsme se držely svých hloučků, ale jak už to tak bývá, nedalo nám to a socializovali jsme se. Chillas byla jediný blbteriér na scéně a dělala bumbrlíkům dobré jméno. Ostatní pesové byli různé sorty, byl tam AST, co připomínal bulíčka (Abbásek) a byl tak uřvanej rozkošnej pakůň Jantar (pravým jménem Manny, ale tak jsem mu od chvíle, co ho na skokové gymnastice trenérka přejmenovala, neříkala). No a super byl První, jen jsem zapomněla, že ostatní bullové nejsou jako bulíčci, tak jsem ho rozřádila tak, že jsem se ho pak lekla a pustila.. no jo… já abych neperlila, že. Naštěstí měl OK přivolání.

Chlapi si bezvadně rozuměli, docela jsem se bavila, když jsem viděla Ondru strážit před chatkou a nechtěl mě pustit dovnitř, že tam spí skřítě. Děs. Zkoušela jsem to ukecat, že mám s pidižvíkem jisté zkušenosti a že vstup do chatky nevadí. Marně. Malej měl tlapičky hořké od pampelišek a v okruhu 2m od něj žádné nebyly. Hlavně ne ty odkvetlé. Nu, alespoň si ty prstíky do tlamky nestrkal tak moc. Také měl jedno klíště, což jsem šla málem do mdlob, ale Ondra zabavil meruňkovici a problém vyřešil. Teď jen místečko sledovat. Táta si užíval synátora, já programu. Lidé kolem nás byli vstřícní a to i ve chvílích, kdy se jim malý plazil pod nohama. Nemluvě o naprosté fascinaci kolečky od vozíku. Toho elektrického pro invalidy. Měl mohutná nafukovací kola a to bylo něco! Uvažovala jsem, že by to chtělo pořídit něco jako třeba balonek na šňůrce uvázaný okolo pasu, aby ho lidé ani nezašlápli, ani nepřejeli…

Večery byly ve znamení whisky a doutníků a i jiného alkoholu. Toho jsem se moc neúčastnila, jsem zakřiknutý tvoreček, ale báječně jsem si popovídala s kamarádkou a s holčinou za barem. Byl to pěkný a příjemný večer. A vlastně dovolená. Víc k tomu, co dělal Ladies team zde: http://www.bullzpomalsi.cz/mystaff-bull-sports-camp-19-22-5-2016/

Dneska na plavání vypadali ostatní děti proti Fandovi jako upíři. Se nám trošku přičmoudl, chlapec, ale nespálil! Na obědě jsem pak příšerku vypustila, ta se jala zkoumat sklo a maminy. Když byl čas odejít, použila jsem staré dobré přivolání za mohutného chrastění hračky. Maminky na to koukaly jak puci, ale mládě se přibatolilo, já jej vzala, políbila, dala do sedačky a s tichým rozloučením na rtech odešla.

Přes všechny klady Bullcampu, mám děsně spálenou nožičku a pálí to a svědí to.
Jsem chudák.

Komentáře

Oblíbené příspěvky