Co můžeš udělat hned, odlož na popozítří a máš hned dva dny volna. Jo a neříkej to před dítětem!

Dítě je v podstatě nevyvinutý dospělák. Nemá ještě ty správné návyky. Je čisté, nezkažené nezávisle na tom, jak moc se rodič snaží. Všude se píše, že je důležité s dítětem mluvit, ale co si s ním jako povídat? Je to celodenní společník, takže stejně jeden skončí u povšechných témat jako například, co je potřeba udělat. Jenže!

To tak řeknu Fandovi, že budu muset někdy udělat myčku, načež on přikývne, sleze z gauče a už plácá na dveře myčky! Hrůza. Co prokrastinace?! Pak mi to ujede s přiložením… nehorázný. To dítě je nějaké rozbité nebo jsou fakt takové všechny? Neměly by být děti chodící antikoncepce? Tuhle mi utekl při nazouvání boty. Říkala jsem si, že je to neřád a příšera, jenže on šel pohoupat Páju, který brečel v autosedačce a dát mu pusu. Nechápu to.

Boj sehnat správné barefootové boty jsem prohrála. Má je velké, ale nezakopává v nich, tak dělám, že přesně tak jsem to chtěla a jen tiše vzdychám, když mi spadlou botu sem tam donese, abych mu ji znovu nasadila. Detail, no ne?

Musím taky říct, že mít dítě/děti, člověka nutí makat, což je nefér. Nejen doma, když se prokecne, ale taky děti potřebují ven. Dvakrát denně. Psi potřebují ven. A nemyslím 10 minutové „oběhnutí“ baráku. Ne, ne. Musí být v cestě klacíky, výhled na auta, kamínky, psi,… Už si ani nepamatuji, kdy jsem chodila 2x denně pravidelně ven. Musím v poledne chodit spát s Fandou, jinak jsem večer nepoužitelná. Otrava kyslíkem funguje evidentně i na dospělé.

Pomalu se zase zberchávám, abychom se zase mohli rozjet na tréninky trošku dál než jen na náš místní cvičák. Je to taková super motivace vymýšlet věci tak, aby vše fungovalo. Blbý je, že teď se u nás čeká na hárání. Takže bude třeba vymýšlet nové alternativy, protože s háravkou/háravkami na cvičák lézt nemůžu. To hárání je svým způsobem tak protivná věc, to byste nevěřili. Většina teď mého „okolí“ jsou pejskaři a to je člověk najednou fakt izolovaný. No, ještě štěstí, že jsou nosící srazy, kde jsou tedy maminy a jejich děti.

Dala jsem si předsevzetí, že chci na nějaké závody s Bhadrou. Minimálně do Prahy na monkey track. To zase pobavíme lidí. Šuhajovic skvadra útočí! :-D

Jo a Fanda je asociál. Jako je prodejnej, to jo, ale nemá rád, když se na houpačce k němu přidají další děti. Na férovku se rozbrečí… to nevím, jak s ním nacvičit. Se psy v pohodě, ale ty děti… další výzva.

Celkově bych řekla, že se člověk nenudí nezávisle na tom, zda se chce či nechce nudit.
Chtěla bych, aby se Fanda naučil prokrastinovat, protože do té doby…

Jsem chudák

Foto od Míši Jíchů






Komentáře

Oblíbené příspěvky